یکشنبه 22/سپتامبر/2024

اخوان المسلمین مصر خیانت امارات به ملت فلسطین را محکوم کرد

سه‌شنبه 18-آگوست-2020

اخوان المسلمین مصر در بیانیه‌ای توافق عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و آن را خیانت به آرمان فلسطین دانست.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این بیانیه اقدام امارات و تلاش‌های انجام شده برای وارد کردن کشورهای عربی بیشتری به منجلاب عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی محکوم شده است.
اخوان المسلمین مصر تاکید کرد که این توافق خیانت به آرمان فلسطین، قدس و مسجد الاقصی است و موجب هدر دادن خون شهدایی است که سال‌هاست در راه آزادی سرزمین خود جانفشانی کرده و می‌کنند، کما اینکه چشم‌پوشی صریح از حقوق مشروع ملت فلسطین است که قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی هم بر آن تاکید دارند.
اخوان المسلمین از تمامی گروه‌های فلسطینی دعوت کرد اختلافات داخلی و دودستگی را کنار گذاشته و همگی زیر پرچم آزادی فلسطین گردهم آیند و با طرح‌ها و توطئه‌ها برای نابودی مساله فلسطین مقابله کنند.
در این بیانیه از ملت‌های عربی و اسلامی نیز خواسته شده قاطعانه با هرگونه اقدام و تلاشی در راستای عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی مقابله کرده و از مبارزات ملت فلسطین تا آزادسازی این سرزمین و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف حمایت کنند.
اخوان المسلمین مصر تاکید کرد که نظام‌های عربی طی سالیان گذشته از عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی دستاوردی جز شکست و سرسپردگی کسب نکرده‌اند.
اخوان المسلمین تاکید کرد که فلسطین، قدس و مسجد الاقصی امانتی به گردن هر مسلمانی است و آزادی آن مسئولیت و وظیفه تمامی مسلمانان و آزادگان جهان است.

لینک کوتاه:

کپی شد