شنبه 21/سپتامبر/2024

حماس: تلاش برای خلع سلاح مقاومت راه به جایی نمی‌برد

دوشنبه 14-سپتامبر-2020

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که آنچه در برنامه “ما خفی اعظم” در شبکه الجزیره منتشر شد، بار دیگر ثابت کرد که تمامی راه‌ها و تلاش‌ها برای محاصره و خلع سلاح مقاومت و تسلیم کردن آن بی‌نتیجه مانده و راه به جایی نبرده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فوزی برهوم خاطر نشان کرد که مقاومت و در راس آن گردان‌های قسام بر شکستن محاصره و افزایش توان و قدرت و توسعه سلاح‌های خود اصرار دارد تا بتواند قدرتمندانه و با اطمینان وارد نبردهای آتی با دشمن شود و دستاوردهای جدیدی را کسب کند.

وی گفت که دو جبهه شرارت یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و تمامی کسانی که در کنار آنان هستند، هرگز نخواهند توانست مقاومت را محاصره کرده و خطوط کمک‌رسانی به آن را قطع کنند.

برهوم اظهار داشت که قدرت و شجاعت دلاورمردان قسام و قدرت و توانایی مقاومت و عزم و اراده قاطعی که این گردان ها به نمایش گذاشت، ثابت می کند که مقاومت مصمم به ورود به نبرد با دشمن صهیونیستی در تمامی عرصه ها است و جنگ اراده ها با دشمن صهیونیستی همچنان برقرار است و مقاومت هر لحظه در کمین اشغالگران است و صرف فکر کردن به حمله به غزه تبعاتی غیرقابل پیش بینی را برای دشمن به همراه خواهد داشت.

 

لینک کوتاه:

کپی شد