چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

اعلام برنامه‌های روز خشم در فلسطین همزمان با امضای توافق خیانت‌بار

سه‌شنبه 15-سپتامبر-2020

رهبری واحد ملی مقاومت مردمی در فلسطین در اولین بیانیه خود ضمن محکومیت عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی برنامه‌ها و فعالیت‌های روز خشم مردمی را اعلام کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این مراسم‌ها و برنامه‌ها قرار است امروز سه شنبه همزمان با امضای توافق عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی در کاخ سفید برگزار شود.
بر اساس بیانیه رهبری واحد ملی مقاومت مردمی قرار است راس ساعت 11 صبح امروز 3 برنامه و مراسم مختلف در میدان ابن رشد در الخلیل، میدان شهید ثابت ثابت در طولکرم و میدان مثلث الشهدا در جنین برگزار شود.
همچنین مراسمی دیگر نیز قرار است راس ساعت 12 ظهر در میدان شهدا در نابلس و مراسمی هم راس ساعت 6 عصر در میدان المناره در رام الله برگزار شود.
گروه‌های فلسطینی امروز سه شنبه 15 سپتامبر را روز خشم مردمی در اعتراض به توافق خیانت‌بار امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند.
همچنین روز جمعه آینده نیز روز عزای عمومی اعلام شده و قرار است فلسطینیان در این روز در محکومیت این توافقات خیانت‌بار پرچم‌های سیاه را در تمامی میادین و روی خانه‌ها و ساختمان‌ها برافراشته و برنامه‌ها و مراسم‌های مختلفی را هم برگزار کنند.
رهبری واحد ملی مقاومت مردمی در فلسطین خواستار مشارکت گسترده و حداکثری فلسطینیان در این مراسم‌ها شده است.

لینک کوتاه:

کپی شد