شنبه 21/سپتامبر/2024

واشنگتن پست: نتانیاهو به شستن لباس‌های کثیفش در کاخ سفید عادت دارد!

پنج‌شنبه 24-سپتامبر-2020

روزنامه واشنگتن پست فاش کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان سفرهای رسمی خود به آمریکا، چمدانی از لباس‌های کثیفش را با خود می‌برد تا آن‌ها را آنجا مجانی برایش شست و شو و تمیز کنند!
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این روزنامه به نقل از برخی مسئولان آمریکایی در دولت کنونی ترامپ و دولت سابق باراک اوباما آورده که نتانیاهو طی سال‌های گذشته نیز همیشه این کار را انجام داده است.
واشنگتن پست تاکید کرد که کارکنان هتل محل اقامت نتانیاهو گفته‌اند که او همیشه چمدانی از لباس‌های کثیفش را با خود به کاخ سفید می‌آورد تا آن‌ها را برایش تمیز کنند.
روزنامه مذکور عنوان کرد که شست و شوی مجانی لباس‌های مهمانان بر عهده دولت میزبان است اما بجز نتانیاهو، سران دیگر کشورها از استفاده از چنین امتیازی در سفرهای خود به واشنگتن خودداری کرده‌اند.
شماری از مسئولان آمریکایی در گفتگو با واشنگتن پست اعلام کردند که نتانیاهو و همسرش ساره تنها افرادی هستند که لباس‌های کیثف خود را به کاخ سفید می‌آوردند و پس از بارها سفر به واشنگتن مشخص شده که آن‌ها عمدا و برای شست و شوی مجانی لباس‌هایشان چنین کاری را انجام می‌دهند!

لینک کوتاه:

کپی شد