شنبه 21/سپتامبر/2024

حماس: مقاومت هرگز در برابر ادامه محاصره و حملات دشمن سکوت نمی‌کند

شنبه 26-دسامبر-2020

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس مسئولیت هرگونه عواقب و پیامد حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه خانه‌ها، مساجد، بیمارستان‌ها و مدارس فلسطینی را متوجه این رژیم دانست.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فوزی برهوم سخنگوی حماس امروز شنبه در اظهاراتی مطبوعاتی تاکید کرد که خسارت‌های گسترده حملات بامداد امروز جنگنده‌های اسرائیلی که طی آن یک کارخانه، محل بازیافت پلاستیک، مسجد، بیمارستان، مدرسه، زمین بازی و خانه‌های برخی شهروندان هدف قرار گرفت، نشان می‌دهد که دشمن صهیونیستی از قبل برای چنین حمله گسترده‌ای برنامه‌ریزی کرده بود تا به زیرساخت‌های غزه ضربه بزند و مردم تحت محاصره این باریکه را در سایه شیوع ویروس کرونا، بیش از پیش تحت فشار و در تنگنا قرار دهد.
برهوم اشاره کرد که تقلای برخی کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی، بازگشت تشکیلات خودگردان به روابط و همکاری امنیتی با اشغالگران، سکوت جامعه جهانی و حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا موجب تشویق هرچه بیشتر این رژیم به ادامه محاصره و تشدید جنایات خود علیه مردم این منطقه شده است.
وی تاکید کرد: مقاومت فلسطین که برای دفاع از این ملت و بازپس‌گیری حقوق آن به وجود آمده، هرگز در برابر ادامه محاصره و جنایات دشمن ساکت نمی‌نشیند و لحظه‌ای از عمل به وظایف ملی خود در حمایت از منافع ملت و بر هم زدن معادلات دشمن دریغ نمی‌کند.

لینک کوتاه:

کپی شد