شنبه 21/سپتامبر/2024

شکست مذاکرات بین اسرا و اداره زندان عوفر

شنبه 6-مارس-2021

باشگاه اسیر فلسطین از شکست مذاکرات بین اسرای فلسطینی و اداره زندان عوفر خبر داد و در پی آن اسرا تصمیم گرفتند اقدامات اعتراضی خود را از روز یکشنبه شدت ببخشند تا اینکه در نهایت به مرحله اعتصاب غذای تدریجی برسند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این مرکز حقوقی در بیانیه ای اشاره کرد که اداره زندان عوفر به رغم جلسات مذاکره ای که طی هفته های اخیر برگزار شد، به جای موافقت با خواسته های اسرا، اقدام به تهدید آن ها و تشدید اقدامات سرکوبگرانه علیه آنان کرده است.

باشگاه اسیر فلسطین عنوان کرد که اسرای فلسطینی در زندان عوفر در وضعیت بسیار سخت و ناگواری قرار دارند و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه آنان اخیرا به طرز قابل ملاحظه ای شدت یافته و اداره زندان به شیوه ای هدفمند اقدام به اتخاذ تدابیر سرکوبگرانه علیه آنان می کند.

در این بیانیه آمده که اداره زندان عوفر از تامین ابتدایی ترین نیازهای اسرا خودداری می کند و آن ها مجبور هستند خود شخصا وسایل ضروری شان را تهیه کنند.

باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که با توجه به تشدید بازداشت های روزانه فلسطینیان، زندان عوفر کاملا پر شده و تامین نیازهای اساسی برای تمامی اسرا بسیار سخت و دشوار شده است.

این بیانیه می افزاید که از زمان شیوع ویروس کرونا، اسرا که از ملاقات با خانواده هایشان نیز محروم شده اند، با مشکلات و سختی های به مراتب بیشتری دست و پنجه نرم می کنند.

باشگاه اسیر فلسطین بیان کرد که اسرای فلسطینی در زندان عوفر از ابتدای سال جاری با حملات مکرر و موج شدیدی از سرکوبگری ها مواجه بوده اند.

 

لینک کوتاه:

کپی شد