سه شنبه 24/سپتامبر/2024

جمعیت علمای فلسطین خواستار توقف تجاوزات اسرائیل علیه قدس شد

جمعه 16-آوریل-2021

جمعیت علمای فلسطین در نوار غزه دیروز پنجشنبه تمامی کشورهای جهان و نهادهای اسلامی و حقوقی را به تلاش برای متوقف کردن تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه مسجد مبارک الاقصی فراخواند.
این جمعیت با صدور بیانیه ای که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین دورنگار شد، اعلام کرد: همگان باید بدانند که دشمن صهیونیستی با دم شیر بازی می کند ، زیرا این دشمن به رفتارهای ظالمانه خود و تجاوزاتش علیه مسجد الاقصی ادامه می دهد.
در بخش دیگر این بیانیه آمده است:« فرزندان ملت های عربی و اسلامی باید به زورگویی های رژیم صهیونیستی و تجاوزات بی وقفه اش علیه مقدسات ما واکنش نشان بدهند.»
این جمعیت از جهانیان خواست تا در قبال مقدسات فلسطین احساس مسئولیت کنند و به وظایف خود عمل نمایند و در راستای پایان بخشیدن به رفتارهای ظالمانه صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی تلاش کنند.
این جمعیت از سازمان ها و نهادهای اسلامی و بین المللی و حقوقی خواست تا به وظایف و مسئولیت های خود عمل کنند و علیه رژیم اشغالگر قدس تدابیر قانونی لازم اتخاذ کنند.
جمعیت مذکور همچنین خواهان بسیج تمامی ظرفیت های امت های عربی و اسلامی برای خاتمه دادن به رفتارها و تجاوزات اشغالگران صهیونیست و بالابردن سطح آگاهی توده ها نسبت به قداست مسجد الاقصی و جایگاه این مکان مقدس شد. 

لینک کوتاه:

کپی شد