شنبه 21/سپتامبر/2024

جماعت اخوان المسلمین اردن تجاوزات اسرائیل علیه قدس را محکوم کرد

یکشنبه 9-می-2021

حزب “جبهه عمل اسلامی اردن” شاخه سیاسی جماعت اخوان المسلمین دیروز یکشنبه در بخش های مختلف اردن در اعتراض به تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن قدس تظاهرات برگزار کرد. 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، صدها اردنی ساکن صویلح در شمال امان، جبل الحسین واقع در مرکز اردن، محله نزال در جنوب امان، الزرقاء ـ دومین استان بزرگ اردن ـ و اردوگاه عزمی المفتی در اربد در این تظاهرات شرکت کردند. 
شرکت کنندگان در این تظاهرات تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه فلسطینیان ساکن محله شیخ جراح و مسجد مبارک الاقصی را نیز محکوم کردند. 
از سوی دیگر، مجلس نمایندگان اردن، روسای پارلمان ها و اتحادیه عربی و اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی را به برپایی نشستی فوق العاده برای اتخاذ مواضعی جهت مقابله با تجاوزات دولت اشغالگر صهیونیستی و گروهک های تندروی یهودی در شهر قدس و محله شیخ جراح فراخواند. 
این اقدام در حالی صورت می گیرد که محمد الخلایله وزیر اوقاف و امور و مقدسات اسلامی اردن پیشتر با صدور بیانیه ای تجاوزات ماموران پلیس و نیروهای یگان ویژه صهیونیستی به مسجد مبارک الاقصی و نمازگزاران فلسطینی را محکوم کرد.

لینک کوتاه:

کپی شد