دوشنبه 23/سپتامبر/2024

واکنش گسترده رسانه های عبری به تصویر یحیی السنوار

جمعه 28-می-2021

تصویر یحیی السنوار رهبر جنبش مقاومت اسلامی در نوار غزه واکنش های رسانه های عبری را به دنبال داشت.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این اقدام در حالی صورت می گیرد که محافل داخلی رژیم صهیونیستی درگیر بحث و جدل پیرامون علل شکست ارتش “اسرائیل” در جنگ اخیر باریکه غزه است. 
در این عکس یحیی السنوار بر روی صندلی اش بر روی آوارهای دفترش که آماج بمباران قرار گرفت، نشسته است، ارتش صهیونیستی در جریان جنگ اخیر درصدد ترور این مقام ارشد حماس برآمد. 
روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت در گزارشی پیرامون رژه نظامی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در شهر خان یونس در جنوب باریکه غزه به انتشار این عکس پرداخت.
نوریت یوهانان خبرنگار شبکه عبری “کان” در واکنش به این تصویر گفت:« هدایای السنوار همجنان ادامه دارد، این بار بر روی آوارهای دفتر ویران شده اش در حمله اخیر به باریکه غزه نمود یافته است که این امر به اقدام السنوار در مبارزه طلبی ارتش صهیونیستی و به چالش کشیدن این ارتش اشاره دارد.»
شایان ذکر است که دشمن صهیونیستی در جریان جنگ اخیر غزه بارها یحیی السنوار را به ترور تهدید و تاکید کرد که این مرد همچنان در لیست ترور قرار دارد.
افزودنی است که رئیس حماس در باریکه غزه با حضور در اماکن عمومی دشمن صهیونیستی را به چالش کشید و اعلام کرد که اسرائیل در نبرد اخیر شکست خورد و از مقاومت هراس بسیار دارد. 

لینک کوتاه:

کپی شد