یکشنبه 22/سپتامبر/2024

نصرالله: نبرد اخیر آزادی قدس را بیش از پیش نزدیک کرد

پنج‌شنبه 8-جولای-2021

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که نبرد شمشیر قدس آزادی این شهر را بیش از پیش نزدیک کرده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سیدحسن نصرالله در افتتاحیه کنفرانس «فلسطین پیروز می‌شود» اظهار داشت: رسانه یکی از مهم‌ترین رویارویی‌های مقاومت با دشمن است لذا مثل تقابل نظامی، باید تقابل رسانه‌ای با دشمن را توسعه داد.
نصر الله افزود: خیلی ساده بیان می‌کنیم و از ایستادگی محور مقاومت در کشورهای عضو و در احزاب و جنبش‌های عضوش، صحبت می‌کنیم اما برای تحقق این امر، خون‌ها و جان‌ها داده شده و فداکاری‌ها شده
وی تاکید کرد که فتنه سیاه [داعش] یکی از اهدافش این بود که مسئله فلسطین فراموش شود.
نصرالله عنوان کرد که نبرد شمشیر قدس آزادی قدس را بیش از هر وقت دیگری نزدیک کرد، وقتی که امروز در محور مقاومت درباره آزادسازی فلسطین و محو رژیم صهیونیستی صحبت می‌کنیم قطعا درباره خواب و رویا صحبت نمی‌کنیم بلکه درباره امیدهای واقعی صحبت می‌کنیم.
وی افزود: سیطره آمریکا تمامی امکانات منطقه را در راستای منافع دشمن اسرائیلی قرار داد و صهیونیست‌ها موجودیت خود را با حمایت آمریکا ایجاد کرده‌اند.
دبیرکل حزب الله تصریح کرد: زمانی که مقاومت وعده داد که اجازه نمی‌دهد اسیرانش در زندان بماند، مقابله بزرگی را با دشمن اسرائیل به پیش برد تا اسیرانش را آزاد کند.
سید حسن نصرالله عنوان کرد: چیزی به نام مردم در رژیم اسرائیل وجود ندارد و همه آنها اشغالگر و شهرک‌نشین هستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد که امروز دشمن به رسانه مقاومت اعتماد بیشتری نسبت به رسانه‌ها و رهبرانش دارد.
نصر الله همچنین تاکید کرد که گفتمان محور مقاومت بر اساس حقایق، واقعیت‌های میدانی و عاطفی ملت و دشمن است.
وی گفت: ما نقاط قوت دشمن را می‌دانیم و در مسیر مقابله با آن و تضعیف آن فعالیت می‌کنیم.
سید حسن نصر الله تاکید کرد: هر تجاوز اسرائیل تجاوز آمریکا نیز به شمار می‌آید و حق ملت فلسطین در سرزمین‌هایش از بحر تا نهر بوده و حق لبنان نیز باقی اراضی اشغالی‌اش می‌باشد.

لینک کوتاه:

کپی شد