جمعه 20/سپتامبر/2024

زخمی شدن 29صهیونیست در جریان 1204 فعالیت مقاومتی در کرانه باختری

جمعه 8-اکتبر-2021

کرانه باختری و قدس اشغالی در ماه سپتامبر گذشته و همزمان با موفقیت 6 تن از اسرای فلسطینی به فرار از زندان صهیونیستی، صحنه خیزش و قیام خونین فلسطینیان علیه اشغالگران صهیونیست بود.
بر پایه گزارش دایره اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی حماس در کرانه باختری که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین نمابر شد، فلسطینیان در ماه سپتامبر گذشته دست به 1204 مورد عملیات ، فعالیت و اقدام مقاومتی زدند و طی آنها 29 اسرائیلی از جمله تعدادی از نیروهای یگان ویژه ارتش عبری زخمی شدند.
بر اساس این گزارش، در ماه گذشته عملیات تیراندازی و درگیری مسلحانه میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در حین یورش به جنین و نابلس اوج گرفت.  
بر اساس این گزارش، عملیات ها و فعالیت ها و اقدامات مقاومتی صورت گرفته علیه صهیونیست ها عبارتند از 5 مورد حمله با چاقو، 14 مورد کارگذاشتن نارنجک و مواد منفجره، 16 مورد به آتش کشیدن تاسیسات و خودروها و اماکن نظامی، 4 مورد شکستن خودروها و تجهیزات نظامی و ساقط کردن پهبادها. 
کرانه باختری و قدس اشغالی در ماه گذشته صحنه برپایی 251 مورد تظاهرات مردمی و 48 مورد عملیات مقابله با تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست و خشم شبانه بود.
در ماه گذشته 9 فلسطینی از جمله تعدادی از رزمندگان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس به شهادت رسیده و 849 تن دیگر زخمی شدند. 

 

لینک کوتاه:

کپی شد