جمعه 20/سپتامبر/2024

گروه‌های فلسطینی اعلام تروریستی حماس، توسط انگلیس را محکوم کردند

شنبه 20-نوامبر-2021

گروه‌های فلسطینی در نوار غزه امروز شنبه طی نشستی اضطراری اقدام انگلیس به تروریستی خواندن جنبش حماس را محکوم و اعلام کردند که این اقدام به منزله تعدی علیه ملت فلسطین و نادیده گرفتن حق این ملت در مقاومت و مبارزه برای آزادی از بند اشغالگری است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این گروه‌ها در بیانیه‌ای پس از پایان نشست امروز اعلام کردند که ملت فلسطین با تمامی اقشار و جریان‌های آن یکپارچه چنین تصمیمی را محکوم می‌کنند.
گروه‌های فلسطینی تاکید کردند که این اقدام خصمانه زمینه را برای ادامه تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین فراهم خواهد کرد و مسئولیت هرگونه عواقب و پیامد آن متوجه دولت انگلیس خواهد بود.
در این بیانیه آمده که حماس بخشی اصیل از ملت فلسطین و یک جنبش آزادی‌بخش است و ملت فلسطین اجازه تعدی به هیچیک از جنبش‌های خود را نمی‌دهد.
این بیانیه همچنین می‌افزاید که انگلیس باید به موضع اکثریت ملت انگلیس که مخالف رژیم صهیونیستی و جنایات آن هستند، احترام بگذارد و بر همین اساس، باید در این تصمیم خود تجدیدنظر کند و به جای آن به فکر تصحیح اشتباه تاریخی خود در حق ملت فلسطین به خاطر صدور وعده شوم بالفور باشد.
گروه‌های فلسطینی تمامی آزادگان جهان و حامیان ملت فلسطین، مجمع عمومی سازمان ملل، اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی و دوستداران صلح و عدالت در جهان را به مخالفت قاطعانه با این تصمیم ظالمانه دعوت کردند.
این گروه‌ها در همین راستا اعلام کردند که طی روزهای آینده دست به مجموعه اقداماتی مردمی و برگزاری یک کنفرانس ملی و مردمی در نوار غزه در محکومیت این اقدام خصمانه خواهند زد.

لینک کوتاه:

کپی شد