جمعه 20/سپتامبر/2024

هیئت مراکشی خواستار برپایی تظاهرات در اعتراض به سفر گانتز شد

چهارشنبه 24-نوامبر-2021

هیئت مراکشی حامی قضایای امت ضمن محکوم کردن سفر بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به این کشور، ملت مراکش را به هوشیاری و آگاهی و مقابله یکپارچه با طرح‌ها و توطئه‌های رژیم صهیونیستی که ثبات و امنیت منطقه را هدف قرار داده، دعوت کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این هیئت در بیانیه‌ای تاکید کرد که دولت مراکش در اقدامی بی‌سابقه و خطرناک پس از عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی و افتتاح دفتر نمایندگی سیاسی، مبادله تجاری و سفرهای علنی و غیرعلنی و مبادله اطلاعات و …، امروز در اوج بی‌شرمی درصدد عادی‌سازی روابط نظامی با قاتلان کودکان فلسطینی و اشغال کنندگان سرزمین اسرا و معراج است.
هیئت مذکور سفر وزیر جنگ جنایتکار رژیم صهیونیستی به مراکش را بر خلاف خواسته ملت این کشور که قاطعانه مخالف عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌های اشغالگر است، خواند و گفت این یعنی خالی کردن پشت ملت فلسطین در مسیر مقاومت و مبارزه برای آزادی فلسطین و تشکیل کشور مستقل خود.
این هیئت عموم ملت مراکش را به مشارکت در تظاهرات امروز مقابل پارلمان این کشور در رباط و مشارکت در فعالیت‌ها و برنامه‌های ملی در تمامی شهرها به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین فراخواند.

لینک کوتاه:

کپی شد