جمعه 20/سپتامبر/2024

افزایش تجربه مقاومت، موجب تقویت معادله بازدارندگی در برابر دشمن شده ست

سه‌شنبه 1-فوریه-2022

وزیر اسبق ورزش و جوانان لبنان تاکید کرد که افزایش تجربه و توانمندی مقاومت فلسطین و روشن شدن محور مقاومت، موجب تقویت معادله بازدارندگی در نبرد علیه دشمن صهیونیستی شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمد فنیش در سخنانی در مراسم تجلیل از ورزشکارانِ مخالف عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی تصریح کرد: کسانی که امروز مورد تجلیل قرار می‌گیرند، قهرمانانی در عرصه ورزش و اصول و ارزش‌ها هستند و مدال‌هایی که از دست داده‌اند به هیچ وجه با آلوده شدن دستانشان با دست دادن با اشغالگران اسرائیلی برابری نمی‌کند.

وی گفت که مدال قدس بسیار گرانبهاتر از هر مدالی است و هرگز قابل مقایسه با آنچه عادی کنندگان روابط با رژیم اشغالگر حتی در عرصه ورزشی بدست می آورند، نیست.

فنیش خطاب به ورزشکاران مخالف عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس تصریح کرد که این اقدام شما بیانگر موضع حقیقی اکثریت ملت های عربی و اسلامی بود که مخالف راه توطئه گران و عادی کنندگان روابط با دشمن هستند.

وی خاطر نشان کرد که پیروزی در نهایت از آن صاحبان حق و منطق مقاومت در برابر ظلم و منطق زور و سلطه خواهد بود.

لازم به ذکر است که جشنواره تجلیل از ورزشکاران مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دیروز دوشنبه تحت عنوان “مدال طلای قدس” به همت ائتلاف جهانی بازگشت به فلسطین برگزار شد.

لینک کوتاه:

کپی شد