جمعه 20/سپتامبر/2024

وقت رو به اتمام است و ایران به سرعت در حال غنی‌سازی اورانیوم است

یکشنبه 20-فوریه-2022

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی که بیانگر ترس و نگرانی صهیونیست‌ها از موفقیت مذاکرات هسته‌ای وین است، بار دیگر اظهار داشت که ایران به سرعت در حال غنی‌سازی اورانیوم است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رسانه های اسرائیلی، نفتالی بنت امروز یکشنبه در نشست هفتگی دولت رژیم صهیونیستی تصریح کرد که احتمالا به زودی توافق صورت گیرد اما این توافق به مراتب ضعیف‌تر از توافق قبلی خواهد بود.
بنت اظهار داشت که از زمان امضای توافق سابق، دو اتفاق مهم رخ داده است، نخست اینکه ایرانی‌ها پیشرفت زیادی در زمینه غنی‌سازی داشته‌اند و دوم اینکه زمان نیز به سرعت در حال سپری شدن است.
نفتالی بنت عنوان کرد که اگر جهان دوباره توافقی دیگر را بدون تعیین سقف زمانی آن امضا کند، ممکن است این توافق دو سال و نیم پایدار بماند و پس از آن ایران قادر به توسعه سانتریفیوژها بدون هیچ قید و بندی خواهد بود و در این مدت به ده‌ها میلیارد پول بلوکه شده دست می‌یابد و تحریم‌ها نیز لغو خواهد شد.
بنت مدعی شده که ایران از این پول‌ها برای خرابکاری در منطقه استفاده می‌کند و امنیت آمریکایی‌ها به خطر خواهد افتاد.
وی گفت که رژیم صهیونیستی خود را برای مرحله بعدی (زمان پایان توافق هسته‌ای) آماده می‌کند تا بتواند امنیت خود و اسرائیلی‌ها را تامین کند.

لینک کوتاه:

کپی شد