سه شنبه 24/سپتامبر/2024

رژیم صهیونیستی به محکومیت روسیه در سازمان ملل رای خواهد داد

دوشنبه 28-فوریه-2022

یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این رژیم به محکومیت روسیه در سازمان ملل به خاطر حمله به اوکراین رای مثبت خواهد داد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، لاپید امروز دوشنبه پیرامون موضع رژیم صهیونیستی در قبال حمله روسیه به اوکراین تصریح کرد که آمریکا می‌داند که ما باید در مورد یک سری مسائل ملاحظاتی داشته باشیم.
قرار است به زودی قطعنامه‌ای در سازمان ملل در محکومیت حمله روسیه به اوکراین به تصویب برسد و رژیم صهیونیستی نیز در کنار بسیاری از کشورها به آن رای موافق خواهد داد.
رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی اقدام به برآورد دقیق آثار و پیامدهای تحریم‌ روسیه بر اقتصاد این رژیم و سیاست‌های آن خواهد کرد.
لاپید اظهار داشت که همپیمان اصلی ما آمریکا بوده و خواهد بود اما آن‌ها می‌دانند که ما در مورد دو مسئله باید ملاحظاتی داشته باشیم، یکی اینکه ما مرزهای امنیتی با روسیه داریم و روسیه یک قدرت نظامی مهم در سوریه است و ما با این کشور در مقابله با ایران همکاری داریم.
وی گفت که دومین مسئله این است که حدود 4000 اسرائیلی با همکاری مسئولان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی توانسته‌اند اوکراین را ترک کنند اما هنوز هم هزاران اسرائیلی در این کشور باقی مانده‌اند و 180 هزار نفر هم می‌توانند از قانون بازگشت استفاده کرده و به فلسطین اشغالی بازگردند.

لینک کوتاه:

کپی شد