شنبه 21/سپتامبر/2024

فراخوان برپایی جمعه خشم در حمایت از اسرا و ساکنان شیخ جراح

چهارشنبه 2-مارس-2022

جنبش ملی اسیر فلسطین در سرزمین‌های اشغالی 1948 طی فراخوانی خواستار تعیین روز جمعه آینده به عنوان روز خشم و خیزش سراسری در حمایت از اسرای فلسطینی و ساکنان محله شیخ جراح شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش عموم فلسطینیان ساکن فلسطین اشغالی 1948 را به مشارکت گسترده در تظاهرات و دیگر فعالیت‌های این روز به ویژه در شهر ام الفحم فراخواند.
سازمان زندان های رژیم صهیونیستی از مدت ها پیش اقدامات مجازاتی علیه اسرای فلسطینی را شدت بخشیده و اسرا از 25 روز پیش در اعتراض به این مجازات ها، اقدامات اعتراضی گسترده ای را آغاز کردند و در همین راستا، تاکنون چندین مرتبه دست به اعتصاب غذا زده یا دادگاه های اسرائیلی را تحریم کردند.
اسرای فلسطینی خواستار توقف تمامی اقدامات مجازاتی رژیم صهیونیستی و پایان دادن به قید و بندهای اعمال شده بر اسرا هستند.
باشگاه اسیر فلسطین روز گذشته اعلام کرد که تمامی شواهد نشان می دهد که سازمان زندان های صهیونیستی همچنان بر ادامه اقدامات خود پافشاری می کند و اوضاع لحظه به لحظه ملتهب تر می شود.
از سوی دیگر، ساکنان محله شیخ جراح در قدس اشغالی نیز از مدت ها پیش در معرض حملات و تجاوزات گسترده نظامیان و شهرک نشینان اشغالگر اسرائیلی قرار دارند.
رژیم صهیونیستی به هر شیوه ای به دنبال مصادره ده ها خانواده فلسطینی در محله شیخ جراح است اما ساکنان این محله همچنان مقاومت کرده و حاضر به ترک خانه های خود و تسلیم شدن در برابر اشغالگران نیستند.
هزاران فلسطینی خود را برای شرکت در نماز صبح جمعه آینده در تمامی مساجد به ویژه مسجد الاقصی و مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل به منظور اعلام حمایت از ساکنان محله شیخ جراح و محکومیت تجاوزات شهرک نشینان آماده می کنند.

لینک کوتاه:

کپی شد