شنبه 26/اکتبر/2024

اتهامات استرالیا علیه حماس باطل و جانبداری از رژیم صهیونیستی است

شنبه 5-مارس-2022

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که جنبش متبوعش اتهامات بی اساس استرالیا علیه خود و قرار دادن این جنبش در لیست تروریسم را به شدت محکوم می کند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عزت الرشق اقدام استرالیا به شنیع خواندن دفاع ملت فلسطین از خود و مقاومت مشروع در برابر رژیم اشغالگر را به شدت محکوم کرد و آن را اتهاماتی باطل و بی اساس خواند که مبتنی بر فهم و درکی نادرست از تاریخ ملت فلسطین و حقایق مربوط به آن است.
الرشق خاطر نشان کرد که استرالیا و قبل از آن انگلیس و تمامی کشورهای حامی و جانبدار رژیم صهیونیستی با چنین اقدامی علنا از موضع رژیم اشغالگر حمایت کرده و خود را در جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین شریک کرده و سیاستی دوگانه را در شیوه تعامل با مسئله فلسطین در پیش گرفتند.
“کارین اندروز” وزیر کشور استرالیا فوریه گذشته اعلام کرد که کانبرا درصدد تروریست خواندن شاخه سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس است.
وی گفت که نخست وزیر استرالیا تصمیم دارد جنبش حماس را که کنترل نوار غزه را در دست دارد، به موجب قوانین جنایی این کشور در لیست تروریسم قرار دهد.
اندروز مدعی شده که آرا و افکار حماس و دیگر گروه‌ها و سازمان‌هایی که قرار است در لیست تروریسم قرار گیرند، نگران کننده است.
این در حالی است که این کشور قبلا گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس را در لیست تروریسم قرار داده بود اما این بار می‌خواهد کل جنبش حماس را تروریست بخواند.

لینک کوتاه:

کپی شد