جمعه 20/سپتامبر/2024

تاکید نماینده پارلمان ترکیه بر مخالفت با عادی‌سازی روابط با تل آویو

شنبه 19-مارس-2022

یکی از نمایندگان پارلمان ترکیه از حزب سعادت اعلام کرد که مردم ترکیه مخالف هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، “عبدالقادر کارادومان” در سخنانی در جلسه افتتاحیه هفتمین گردهمایی بین‌المللی “قدس امانت من است” اظهار داشت که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بسیار ناراحت کننده است.
کارادومان تصریح کرد که ادعای اینکه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی برای فلسطینیان منفعت دارد، کاملا دروغ و بی‌اساس است و برخی کشورها ادعاهای طرف صهیونیستی را در این زمینه تکرار می‌کنند اما باید این سوال را مطرح کنیم که عادی‌کنندگان روابط با تل آویو به چی رسیده‌اند؟ که قطعا پاسخ یک چیز است و آن هیچی.
وی تاکید کرد که باید جوانان را متوجه قضیه قدس و مسائل مورد اهتمام امت اسلامی و هماهنگی بین آن‌ها جهت آگاهی‌بخشی بیشتر نسبت به قضایای ما و مقابله با توطئه‌ها علیه فلسطین و امت نماییم.
این نماینده پارلمان ترکیه خاطر نشان کرد که اتحاد اسلامی به رغم تمامی سختی‌ها و توطئه‌ها، برای حمایت از قدس و مسجد الاقصی محقق خواهد شد.
عبدالقادر کارادومان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تنها زبان جنگ و قدرت را می‌فهمد و این رژیم، یک دولت اشغالگر و نژادپرست است.
وی خواستار ایجاد یک نظام جهانی مبتنی بر عدالت و انجام اصلاحاتی در کشورهای اسلامی و نهادهای بین‌المللی شد.

لینک کوتاه:

کپی شد