جمعه 20/سپتامبر/2024

مقاومت آماده ورود به جنگی دیگر با دشمن صهیونیستی است

پنج‌شنبه 26-می-2022

گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه در آستانه برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان در قدس موسوم به راهپیمایی پرچم، به حالت آماده‌باش کامل درآمده و خود را برای ورود به جنگی دیگر با این رژیم آماده کردند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه الایام به نقل از برخی منابع آورده است که در پی اظهارات علنی نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی و شماری دیگر از وزرای اسرائیلی مبنی بر اینکه راهپیمایی پرچم از محله باب العامود در قدس عبور خواهد کرد، روزهای بسیار مهم و حساسی در پیش است.
گروه‌های مقاومت تاکید کردند که تعرض به قدس و مسجد الاقصی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
یک منبع آگاه اعلام کرد که مقاومت فلسطین سطح آماده‌باش نیروهای خود را به بالاترین حدممکن افزایش داده و اقدامات میدانی و لوجستیک را برای ورود به نبردی جدید با دشمن انجام داده است.
در همین حال، یکی از رهبران جهاد اسلامی عنوان کرد که رژیم صهیونیستی مسئول پیامدهای هرگونه تنش در منطقه است و در صورت وقوع جنگی جدید، دامنه آن به کل منطقه کشیده خواهد شد و این جنگ به جنگی دینی تبدیل خواهد شد.
احمد المدلل تصریح کرد که مقاومت از محافظان و پاسداران مسجد الاقصی که خط مقدم دفاع از آن هستند، حمایت خواهد کرد و اجازه نخواهد داد دشمن صهیونیستی وضعیت حاکم بر قدس و مسجد الاقصی را تغییر دهد.
المدلل خاطر نشان کرد که طی روزهای اخیر تماس های گسترده ای برقرار شده و اطمینان هایی به گروه های فلسطینی داده شده مبنی بر اینکه راهپیمایی امسال همانند سال های گذشته  برگزار خواهد شد اما مقاومت به واسطه ها اعلام کرده که اعتماد و باوری به دشمن صهیونیستی ندارد و تمامی گزینه ها روی میز خواهد بود و مقاومت از دفاع از قدس و مسجد الاقصی پا پس نمی کشد.

لینک کوتاه:

کپی شد