یکشنبه 22/سپتامبر/2024

رژیم صهیونیستی 14 اتهام را به اسیر فلسطینی نسبت داد

چهارشنبه 15-ژوئن-2022

دادگاه رژیم صهیونیستی در بئر السبع امروز چهارشنبه 14 اتهام را به اسیر “محمد حلبی” رئیس موسسه آمریکایی “رؤیه” در نوار غزه نسبت داد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیئت امور اسرا در بیانیه‌ای اعلام کرد که حلبی از 6 سال پیش که به اسارت درآمد، 169 مرتبه محاکمه شده است که این طولانی‌ترین محاکمه در تاریخ رژیم صهیونیستی است و با این حال این رژیم هنوز نتوانسته که او را محکوم کند.
در این بیانیه آمده است که قضات اسرائیلی در 170امین جلسه دادگاهی حلبی، او را در 14 مورد محکوم کردند که البته او این اتهام را نپذیرفته و به آن اعتراف نکرده است.
7 جولای به عنوان جلسه دادگاهی بعدی اسیر حلبی تعیین شده است.
هیئت امور اسرا اعلام کرد که تصمیمات اتخاذ شده در جلسه دادگاهی امروز، به نوعی انتقام‌گیری از این اسیر فلسطینی است و ثابت کرد که دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی ظالمانه عمل می‌کند و به دستور مستقیم نهادهای امنیتی اسرائیلی احکام خود را صادر می‌کند تا در نهایت بتواند حلبی را وادار به اعتراف کند و به هر طریقی که شده او را محکوم کند.
پایگاه خبری عبری زبان “واللا” نیز اعلام کرد که دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی در بئر السبع محمد حلبی را به ارتکاب اقدامات غیرقانونی متهم کرده و 14 اتهام را به او نسبت داده که البته جزئیات آن منتشر نشده و محرمانه مانده است.
رژیم صهیونیستی حلبی را به همکاری با حماس و کمک مالی به آن و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی متهم کرده اما تاکنون هیچکدام از اتهامات نسبت داده به او را نتوانسته ثابت کند.
این در حالی است که وزارت امور خارجه استرالیا نیز قبلا اعلام کرده بود که تحقیقات انجام شده در مورد سازمان  World Vision که محمد حلبی ریاست آن را بر عهده دارد، نشان می‌دهد که اتهامات نسبت داده شده به وی صحت ندارد و هیچ دلیل و مدرکی وجود ندارد که ثابت کند او را حماس همکاری داشته است.

لینک کوتاه:

کپی شد