جمعه 20/سپتامبر/2024

نشست تهران به ائتلافی علیه عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها تبدیل شود

سه‌شنبه 19-جولای-2022

جبهه خلق برای آزادی فلسطین بر ضرورت بهره‌برداری از نشست سه جانبه تهران (بین ایران، روسیه و ترکیه) برای حمایت از مسئله فلسطین و در هم شکستن سلطه آمریکا به عنوان حامی اصلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمود الراس عضو دفتر سیاسی جبهه خلق امروز سه شنبه در اظهاراتی مطبوعاتی خواستار تشکیل ائتلافی جدید علیه ائتلاف عربی ـ اسرائیلی در جریان این نشست سه جانبه شد.
الراس اظهار داشت که سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به ایران و نشست سه جانبه با تهران، بیانگر تغییرات و تحولات گسترده بین‌المللی است که با آغاز بحران روسیه و اوکراین شتاب فزاینده‌ای گرفته است.
وی عنوان کرد که سفر پوتین به تهران در چارچوب جنگ اراده‌ بین آمریکا و روسیه انجام گرفته و جدای از این، پاسخی مستقیم به سفر اخیر بایدن به منطقه است.
این رهبر جبهه خلق همچنین اظهار داشت که این نشست سه جانبه پاسخی از سوی ایران به محاصره و تحریم‌های اعمال شده است و موجب تقویت نقش و جایگاه این کشور در منطقه در تقابل با ائتلافی خواهد شد که آمریکا به دنبال تشکیل آن با همکاری کشورهای عربی است.
محمود الراس تاکید کرد که این تحولات فرصتی مناسب برای ما فلسطینیان است تا با آن همراه شده و تحرکات دیپلماتیک یکپارچه‌ای را به منظور بیان حقیقت قضیه فلسطین و پایبندی به اصول و مبارزات عادلانه ملت فلسطین آغاز کنیم.

لینک کوتاه:

کپی شد