یکشنبه 22/سپتامبر/2024

حماس تجاوز دشمن صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

شنبه 23-جولای-2022

جنبش مقاومت اسلامی حماس تجاوز مجدد دشمن صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم کرد و خواستار اتخاذ موضع واحد و یکپارچه امت در برابر این جنایت شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس در بیانیه ای تاکید کرد که حمله بامداد جمعه دشمن صهیونیستی به سوریه، جنایتی تازه از سوی دشمن صهیونیستی علیه امت در چارچوب جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین و امت با هدف قرار دادن انسان، سرزمین و مقدسات آن و به غارت بردن ثروت های آن است.
قاسم اظهار داشت که تلاش های برخی طرف ها برای ادغام رژیم صهیونیستی در منطقه به ویژه پس از سفر بایدن به منطقه و سفرهای فرماندهان ارتش صهیونیستی به برخی کشورهای منطقه، زمینه ساز تشدید تجاوزات این رژیم شده است.
وی تاکید کرد که در مقابل حملات و تجاوزات بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه امت، جریان های پویای امت باید موضعی واحد و یکپارچه برای پاسخگویی به این تجاوزات و جلوگیری از تکرار آن اتخاذ کنند.
لازم به ذکر است که جنگنده های اسرائیلی بامداد جمعه اهدافی را در حومه دمشق بمباران کردند که طبق اعلام گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل، در این حمله 6 نفر از جمله 3 شهروند سوری به شهادت رسیدند.

لینک کوتاه:

کپی شد