شنبه 26/اکتبر/2024

جبارین: حماس همچون دژی محکم از اسرا حمایت می‌کند

جمعه 26-آگوست-2022

مسئول پرونده شهدا، اسرا و مجروحان در جنبش حماس عموم ملت فلسطین را به خیزش سراسری و یکپارچه برای حمایت از اسرا فراخواند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، زاهر جبارین اظهار داشت که حماس همچون دژی محکم از اسرای قهرمان حمایت می کند، کما اینکه ملت فلسطین نیز برای دفاع از آن ها متحد و یکچارچه اند.
جبارین اشاره کرد که دشمن صهیونیستی به رغم تلاش های مداوم برای از بین بردن دستاوردهای جنبش اسیر، هرگز نمی تواند عزم و اراده اسرا در داخل زندان ها را تضعیف کند.
وی عنوان کرد که انتخابات کنست رژیم صهیونیستی در پیش است و این رژیم تلاش می کند تا با تشدید جنایات علیه ملت فلسطین به ویژه اسرا، آرای بیشتری کسب کند و از طرفی هم می کوشد تا با تضییع حقوق فلسطینیان، دستاوردهایی سیاسی برای خود کسب کند.
این رهبر حماس تاکید کرد که دشمن صهیونیستی پس از موفقیت 6 نفر از اسرای قهرمان به فرار از زندان جلبوع در ششم سپتامبر سال 2021 زیر تعهدات و توافقات قبلی زد.
زاهر جبارین اظهار داشت که اسرا تاج سر ملت فلسطین هستند و امروز این ملت برای دفاع از آنان در نبرد علیه سازمان زندان های دشمن متحد و یکچارچه هستند.
جبارین عنوان کرد که دشمن صهیونیستی گمان می کند ملت فلسطین خسته می شود و از حمایت از اسرا دست می کشد، اما بی خبر که اسرا یکی از اصلی ترین قضایای این ملت هستند و همانند معراجگاه پیامبر (ص) بر سر آنان اجماع ملی وجود دارد.
وی گفت که گروه های مقاومت پیگیر تحولات جاری در زندان های رژیم صهیونیستی هستند و از عزم و اراده کافی برای حمایت از حقوق ملت و در راس آن اسرای فلسطینی برخوردارند.

لینک کوتاه:

کپی شد