شنبه 21/سپتامبر/2024

ملتهب شدن اوضاع زندان‌ها پس از حبس شماری از اسرا در سلول انفرادی

جمعه 26-آگوست-2022

در پی اقدام سازمان زندان های صهیونیستی به حبس شمار زیادی از اسرای فلسطینی در سلول انفرادی، موجی از تنش بر بیشتر زندان ها حاکم  شده و اوضاع در زندان های این رژیم ملتهب شده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، باشگاه اسیر فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که سازمان زندان های صهیونیستی شمار زیادی از نیروهای سرکوبگر خود را فراخوانده و اقدام به سرکوب اسرا کرده و وسایل برقی بخش های زیادی را مصادره کرده است.
این در حالی است که اسرای فلسطینی از تمامی گروه ها تصمیم گرفتند در اعتراض به سرکوبگری های رژیم صهیونیستی، اقدامات اعتراضی خود را از روز یکشنبه آینده آغاز کنند.
در همین راستا، قدری ابوبکر رئیس هیئت امور اسرا و آزادگان نسبت به هرگونه تعدی علیه اسرا در جریان برگزاری نماز جمعه هشدار داد.
ابوبکر عنوان کرد که شواهدی وجود دارد که نشان می دهد سازمان زندان های صهیونیستی و سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی به دنبال انجام حملاتی گسترده علیه اسرا در زندان های مختلف هستند.
وی خواستار مداخله فوری کمیته بین المللی صلیب سرخ، نهادهای جامعه مدنی و حقوقی برای نجات جان اسرا و پایان دادن به تجاوزات رژیم  صهیونیستی علیه آنان شد.
اسرای فلسطینی اخیرا دور جدی اقدامات اعتراضی خود را برای رسیدن به حقوق و خواسته هایشان آغاز کردند که قرار است با اعتصاب غذای سراسری در اوایل سپتامبر آینده پایان یابد.

لینک کوتاه:

کپی شد