یکشنبه 13/اکتبر/2024

تعرض به مسجدالاقصی، زوال رژیم اشغالگر را نزدیک‌تر خواهد کرد

جمعه 14-اکتبر-2022

اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که هرگونه تعرض اشغالگران اسرائیلی به مسجد الاقصی و تشدید تجاوزات آنان علیه ساکنان قدس و هتک حرمت مقدسات، شر و بدبختی را برای صهیونیست‌ها به ارمغان خواهد آورد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اتاق مشترک مقاومت شامگاه امروز جمعه در کنفرانسی مطبوعاتی در غزه تاکید کرد که تعرض به مسجد الاقصی زوال و نابودی رژیم اشغالگر را نزدیک‌تر خواهد کرد.
گروه های مقاومت فلسطین ساکنان کرانه باختری، قدس و سرزمین های اشغالی 1948 را به تشدید مقاومت و رویارویی با اشغالگران اسرائیلی فراخواندند.
اتاق مشترک مقاومت همچنین تاکید کرد که از نزدیک تجاوزات صهیونیست ها علیه ملت و مقدسات فلسطین از جمله مسجد مبارک الاقصی و حملات علیه شهرها و روستاهای کرانه باختری و قدس به ویژه اردوگاه شعفا را پیگیری می کند.
گروه های مقاومت فلسطین ضمن تمجید از پایداری و مقاومت قهرمانانه ساکنان کرانه باختری و قدس در برابر اشغالگران اسرائیلی به ویژه گروه موسوم به “عرین الاسود” در نابلس، گردان جنین، نابلس و طولکرم و دیگر گروه های مقاومت، تاکید کردند که این گروه ها و تشکیلات در کرانه باختری و قدس، بیانگر روحیه بالا و اصیل ملت فلسطین در مبارزه علیه اشغالگران و اتخاذ تصمیمی نهایی برای پاسخ به تجاوزات و جنایات دشمن است.
اتاق مشترک مقاومت عموم فلسطینیان را به تشدید رویارویی و درگیری با صهیونیست های غاصب و اشغالگر فراخواند و تاکید کرد که زمان آن رسیده تا به دشمن در هر نقطه و مکانی ضرباتی سخت وارد کنیم.

لینک کوتاه:

کپی شد