چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

آماده باش کامل ارتش اشغالگر از ترس عملیات‌های چریکی جدید

پنج‌شنبه 17-نوامبر-2022

آویو کوخاوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در پایان نشست ارزیابی امنیتی روز گذشته به غسان علیان هماهنگ کننده امور دولت در مناطق اشغالی اختیار داد مجوز ورود، کار و اقامت در اراضی اشغالی را برای افراد و اطرافیان خانواده فلسطینی مجری عملیات حمله با چاقو و زیرگیری با خودرو در نزدیکی شهرک اریئیل را ملغی نماید. این عملیات به کشته شدن 3 شهرک نشین صهیونیست و زخمی شدن 4 نفر دیگر از آنها منتهی شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر ادامه اقدام بر اساس سیاست لغو مجوزهای صادر شده در این شرایط تاکید کرد. سال گذشته نیز از ورود حدود 3 هزار فلسطینی از نزدیکان مجری عملیات قهرمانانه علیه شهرک نشینان صهیونیست و نظامیان اشغالگر جلوگیری به عمل آمد.
در عملیات انجام شده در شهرک اریئیل ارتش رژیم صهیونیستی به یگان نظامی کرانه باختری دستور داد سطح آماده باش امنیتی خود در تمامی واحدهای تحت امر خود را تا 72 ساعت آینده افزایش داده چرا که نگرانی‌هایی در خصوص احتمال حملات مشابه از سوی جوانان فلسطینی وجود دارد.
یک مقام مسئول در دستگاه امنیتی فلسطین به شبکه عبری زبان کان اعلام کرد حماس از این عملیات برای تشویق به انجام عملیات‌های مشابه استفاده کرده و از طریق شبکه‌های اجتماعی و انتشار ویدئوهای ثبت شده از عملیات حمله با چاقو به دنبال برانگیختن افراد نسبت به چنین اقداماتی است.

لینک کوتاه:

کپی شد