چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

جلسه مقامات اسرائیلی برای برآورد اوضاع امنیتی پس از عملیات قدس

چهارشنبه 23-نوامبر-2022

بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از انفجارهای امروز در قدس اشغالی جلسه ای را با حضور مقامات نظامی و امنیتی اسرائیلی برای برآورد اوضاع امنیتی برگزار کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان معاریو، این جلسه در حالی برگزار شد که در انفجارهای امروز در ایستگاه اتوبوس های قدس یک صهیونیست کشته شد و 22 نفر دیگر زخمی شدند.
در جلسه امنیتی امروز علاوه بر گانتز، رئیس شاباک، رئیس ستاد کل ارتش، رئیس شعبه عملیات ارتش، رئیس سازمان اطلاعات، رئیس کابینه سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی و شماری دیگر از مقامات نظامی و امنیتی اسرائیلی مشارکت داشتند.
پلیس رژیم صهیونیستی پس از این عملیات نیروهای خود را در شهر قدس به حالت آماده باش کامل درآورده و تحقیقات برای شناسایی و بازداشت مجری یا مجریان این عملیات را آغاز کرده است.
تحقیقات اولیه حاکی از آن است که شخصی خود را به ایستگاه اتوبوس منطقه گفات شائول رسانده و بمبی را در داخل یک کیف جاسازی می کند که در نتیجه انفجار این بمب دست کم 18 نفر زخمی شدند. در دومین انفجار هم که بر اثر منفجر شدن یک دستگاه موتورسیکلت بمب گذاری شده در تقاطع راموت بود، یک صهیونیست به هلاکت رسیده و 4 نفر دیگر زخمی شدند. حال شماری از مجروحان وخیم اعلام شده است.

لینک کوتاه:

کپی شد