یکشنبه 22/سپتامبر/2024

حماس: نبرد شمشیر قدس به خاطر دفاع از مسجدالاقصی همچنان ادامه دارد

جمعه 23-دسامبر-2022

هارون ناصرالدین رئیس پرونده قدس در دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، رژیم صهیونیستی را مسئول تمامی رخدادها در صورت زیر پا گذاشتن تمامی خطوط قرمز در مسجدالاقصی خواند.  
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ناصرالدین ضمن هشدار درباره تعرضات و تجاوزات اشغالگران صهیونیست به مسجدالاقصی، گفت که فلسطینیان ساکن بیت المقدس و کرانه باختری و سرزمین های اشغالی 48 و نیروهای مقاومت به زودی به این تجاوزات پاسخی کوبنده خواهند داد.
وی یادآور شد که حمایت دولت رژیم عبری از شهرک نشینان تندروی یهود و موافق این دولت با تعرض آنان به مسجدالاقصی و مسجد حضرت ابراهیم (ع) و برپایی آیین های تلمودی با هدف تحمیل واقعیت های جدید اقدامی خطرناک به شمار می رود که ملت و مقاومت فلسطین هرگز اجازه آن را نخواهند داد.
وی با اشاره به تلاش دولت رژیم “اسرائیل” در راستای تحمیل واقعیت های جدید در مسجد الاقصی، افزود که در صورت تداوم چنین تلاش های خبیثانه سطح درگیری فلسطینیان با نظامیان صهیونیست تشدید خواهد شد.
وی ضمن اشاره به ادامه حمایت های ملت فلسطین از مقاومت و نیروهای همیشه در صحنه، بر لزوم یکپارچگی تمامی قشرها و طیف های ملت فلسطین در مصاف و رویارویی با اشغالگران صهیونیست تاکید کرد.

لینک کوتاه:

کپی شد