چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

جنایت جنین انعکاس رویکردهای افراطی دولت نتانیاهو است

پنج‌شنبه 26-ژانویه-2023

هشام قاسم از اعضای کادر رهبری جنبش حماس در خارج از مرزهای فلسطین اعلام کرد: مقاومت قهرمان که هم اکنون در برابر نیروهای اشغالگر متجاوز به اردوگاه جنین ایستادگی کرده‌اند بر این مساله تاکید دارند که مقاومت همچنان با قدرت کامل وجود داشته و قدرت ویرانگر و تهاجمی اشغالگران اسرائیلی آنها را دچار وحشت نمی‌کند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این عضو ارشد جنبش حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی افزود: مقاومت قهرمان از اظهارات و تهدیدات دشمن هرگز واهمه‌ای ندارد چرا که به ادامه راه آزادی به هر قیمت ممکن مصمم است.
قاسم ادامه داد: جنایت خونینی که اشغالگران صهیونیست از صبح امروز در اردوگاه جنین آغاز کرده‌اند نمود عملی رویکردهای دولت راستگرای افراطی جدید است که بر اساس آن دستور العمل‌های مربوط به استفاده از آتش سنگین علیه فرزندان ملت فلسطین برای سربازان و افسران صادر شده است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: آنچه در اردوگاه جنین در حال رخ دادن است دعوت از تمام نیروها و گروه‌ها برای ورود به جبهه‌ای واحد جهت مقابله با دشمن بوده تا هزینه جنایات خود را پرداخت کنند و به آنان اجازه داده نشود موفقیتی در برابر ملت و مقاومت فلسطین به دست آورند.
قاسم تاکید کرد: ورود تمام نیروهای مقاومت به درگیری‌های اردوگاه جنین صحیح بودن مشی مقاومت در ایستادگی در برابر اشغالگران و تجاوزات آنان را مورد تاکید قرار می‌دهد.
لازم به ذکر است وزارت بهداشت فلسطین تاکنون از شهادت 5 فلسطینی و تعداد زیادی مجروح در درگیری‌های ناشی از تجاوز نظامیان اشغالگر به اردوگاه جنین خبر داده است.

لینک کوتاه:

کپی شد