شنبه 21/سپتامبر/2024

تخریب خانه شهید الجعبری در الخلیل توسط اشغالگران

پنج‌شنبه 16-فوریه-2023

نیروهای اشغالگر اسرائیلی صبح امروز پنجشنبه منزل شهید محمد کامل الجعبری مجری عملیات کریات اربع که به هلاکت یک شهرک نشین و زخمی شدن 5 نفر دیگر از آنها منتهی شد را تخریب کردند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین خانواده شهید الجعبری اعلام کرد نیروهای اشغالگر منزل این شهید فلسطینی در منطقه قیزون در الخلیل را مورد حمله قرار داده و پس از آن تمام خانه‌های اطراف این منزل مسکونی را تخلیه کردند.
این خانواده فلسطینی افزود در مواجهه با حمله نیروهای اشغالگر در صبح چهارشنبه غافلگیر شدند که جهت بررسی اوضاع منطقه و آماده سازی فضا برای اجرای عملیات تخریب انجام شد.
در بخش دیگری از اظهارات این خانواده آمده است اشغالگران حدود 50 خانواده را از منازل خود بیرون رانده و تا آخرین لحظات اجرای عملیات آنان را در هوای سرد نگاه داشتند.
خانواده الجعبری تاکید کردند دادگاه رژیم صهیونیستی چند روز قبل حکم تخریب منزل آنان را صادر کرده و تنها چند ساعت پیش از حمله نیروهای نظامی حکم صادر شده به اطلاع این خانواده رسیده است.
اشغالگران صهیونیست تمام راه‌های منتهی به منزل این شهید فلسطینی را مسدود کرده و محاصره شدید هنگام اجرای عملیات تخریب علیه این خانه اِعمال کردند.
اشغالگران همچنین در زمان اجرای این عملیات یک پست ایست و بازرسی در چهارراه الصاحب در این شهر دایر کرده و نسبت به بازرسی خودروی شهروندان و عابران این منطقه اقدام کردند.
شهید الجعبری مجری عملیات تیراندازی در ورودی شهرک کریات اربع بود که به هلاکت رونین حنانیا و مجروحیت 5 نفر دیگر منتهی شد.
وی پدر 3 فرزند بود و در دانشگاه الخلیل تحصیل کرده و در مدرسه ابتدایی جواد الهشلمون الخلیل به عنوان معلم مشغول خدمت بود.

لینک کوتاه:

کپی شد