سه شنبه 24/سپتامبر/2024

زخمی شدن چند فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در مرز غزه

جمعه 17-فوریه-2023

جوانان فلسطینی شامگاه امروز جمعه در اعتراض به ادامه محاصره نوار غزه و تجاوزات رژیم اشغالگر صهیونیستی، اقدام به ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین کردند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان اعلام کردند که ده‌ها بالن آتش‌زا و حامل مواد منفجره از غزه روانه شهرک‌های صهیونیست‌نشین شده است.
پایگاه خبری عبری زبان “حدشوت” تاکید کرد که تعدادی بالن‌ آتش‌زا در یکی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور غزه فرود آمده و کارشناسان مواد منفجره برای بررسی مواد منفجره حامل آن در محل حاضر شدند.
الیوور لیوی خبرنگار شبکه عبری زبان کان تاکید کرد که پس از موج عملیات‌های اخیر و ازسرگیری حملات راکتی از غزه به سمت اراضی اشغالی، اکنون شاهد پدیده دیگری هستیم که همان ارسال مجدد بالن‌های آتش‌زا به سمت شهرک‌های صهیونیستی است.
درگیری در نوار مرزی باریکه غزه
در پی فعالیت‌های امروز جوانان فلسطینی در نوار مرزی باریکه غزه، نظامیان ارتش اشغالگر صهیونیستی اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند که در پی آن یک نفر به ضرب گلوله جنگی و سه نفر هم به ضرب گلوله ساچمه‌ای زخمی شدند.
صهیونیست‌ها با شلیک گسترده گلوله و گاز اشک‌آور اقدام به سرکوب فلسطینیان کرده و آن‌ها را وادار به عقب‌نشینی به داخل غزه کردند.

لینک کوتاه:

کپی شد