یکشنبه 22/سپتامبر/2024

نماینده حماس درگذشت زواوی را تسلیت گفت

سه‌شنبه 21-فوریه-2023

دکتر خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با صدور پیامی درگذشت صلاح زواوی سفیر سابق فلسطین در ایران معروف به شیخ السفراء را تعزیت و تسلیت گفت.

متن پیام دکتر قدومی به شرح زیر است:
خبر درگذشت مبارز نستوه برادر مجاهد جناب آقای صلاح الزواوی سفیر سابق فلسطین در جمهوری اسلامی ایران اینجانب و برادران و خواهرانم در جنبش مقاونت اسلامی «حماس» و مردم فلسطین را سخت متالم و متاثر ساخت.
ایشان شخصیتی مبارز، مجاهد و وحدت طلب بود و همیشه از آزادسازی کل سرزمین فلسطین از نهر تا بحر و بیرون راندن اشغالگران از آن سخن می‌گفت و با وجود اینکه نماینده جنبشی قدیمی همچون فتح و تشکیلات خودگردان بود که در مسیر سازش با دشمن قدم گذاشته، از جمله شخصیت‌های بنیانگذار ایده مقاومت و مقابله با دشمن صهیونیستی بود. در عین حال نیز مذاکرات سازش با دشمن صهیونیستی را بی‌فایده و بی‌نتیجه می‌دانستند.
آقای ابو الصلح همیشه خطر دشمن صهیونیستی و تهدیدات امنیتی و فکری آن نه فقط برای فلسطین، بلکه برای کل امت را متذکر می‌شدند و نسبت به سیاست توسعه‌طلبی این رژیم در فلسطین و منطقه هشدار می‌دادند.
خداوند او را رحمت کند و در جمع صالحان و نیکوکاران قرار دهد.
درگذشت این مجاهد را به خانواده محترم ایشان، دو ملت فلسطین و ایران و همه آزادگان طرفدار آرمان فلسطین در سراسر جهان تسلیت می‌گویم.

خالد قدومی
نماینده جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در ایران

لینک کوتاه:

کپی شد