جمعه 20/سپتامبر/2024

حضور هیات پارلمانی اسرائیلی در بحرین

پنج‌شنبه 9-مارس-2023

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند قرار است یک هیات از اعضای کنست این رژیم پنجشنبه آینده برای اولین بار پس از امضای توافق عادی سازی روابط وارد کشور بحرین شود.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین روزنامه صهیونیستی اسرائیل هایوم اعلام کرد این هیات پارلمانی در کنفرانس اتحادیه بین المجالس که بزرگترین سازمان پارلمانی جهان بوده و دارای 179 عضو است در منامه حضور خواهد یافت.
این روزنامه افزود: این هیات در مدت زمان حضور در بحرین با همتای اماراتی خود ملاقات نموده و همچنین با اعضای کمیته خاورمیانه این سازمان بین المللی برای بررسی شکایات مطرح شده علیه اسرائیل توسط پارلمان‌ برخی کشورهای عربی دیدار خواهد کرد.
اسرائیل هایوم تاکید کرد احتمال دارد در نشست عمومی این سازمان بین المللی بیانیه‌هایی در محکومیت رژیم صهیونیستی صادر شود که از اعضای کنست انتظار می‌‌رود از وقوع آن جلوگیری نمایند.
دانی دانون رئیس هیات اسرائیلی اعزامی به بحرین که پیش از این سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد بود گفت: ما به عنوان نماینده اسرائیل به این نشست بین المللی خواهیم رفت و مسائل مورد نظر خود را پیگیری می‌کنیم و یکی از چالش‌های بسیار مهم پیش روی این هیات تاثیرگذاری برای افزایش کشورهای تحریم کننده ایران است.
وی افزود: هنوز زمان دقیق این سفر مشخص نبوده چرا که فشارهای دیپلماتیک تشکیلات خودگردان فلسطین به طور بی سابقه‌ای در حال تخریب وجهه اسرائیل در جهان است.
لازم به ذکر است بحرین از 11 تا 15 مارس جاری میزبان اتحادیه بین المجالس با حضور 146 کشور عضو در منامه است.

لینک کوتاه:

کپی شد