یکشنبه 22/سپتامبر/2024

هشدار مقاومت به مزدوران و جاسوسان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

سه‌شنبه 11-آوریل-2023

گروه مقاومت عرین الاسود طی بیانیه ای هشدار شدید اللحن به تمامی مزدوران و جاسوسان رژیم اشغالگر صهیونیستی در کرانه باختری به ویژه شهر نابلس داد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این گروه در بیانیه خود تاکید کرد همانگونه که با خداوند و ملت فلسطین عهد بسته، راه مقاومت و رویارویی با اشغالگران اسرائیلی را ادامه خواهد داد و هرگز به عقب بازنمی گردد.
عرین الاسود اعلام کرد که مبارزان فلسطینی بامداد دوشنبه کمین محکمی برای اشغالگران اسرائیلی در اردوگاه العین کرده و آن ها را به گلوله بستند که طی آن شماری از نظامیان صهیونیست زخمی شده و خسارات زیادی هم به خودروهای آنان وارد آمد.
این گروه مقاومت تاکید کرد که مهم نیست که دشمن صهیونیستی به این مسئله اذعان کند یا نه چرا که حرف راست و درست را تنها مبارزان مقاومت می زنند.
عرین الاسود در ادامه بیانیه خود برای بار دوم به تمامی مزدوران، جاسوسان و کسانی که با دشمن صهیونیستی همکاری می کنند و اطلاعاتی در مورد مبارزان مقاومت در اختیار آنان قرار می دهند شدیدا هشدار داد و گفت ما اسامی تمامی این افراد را می دانیم و از آن ها باخبر هستیم و ظاهرا پیام هشدار قبلی را خوب نگرفته اند برای همین مجددا به آن ها هشدار می دهیم که دست از اقدامات خود بردارند.
لازم به ذکر است که گروه مقاومت عرین الاسود چند روز پیش نیز یکی از جاسوسان رژیم صهیونیستی را که اطلاعات مهمی در مورد مقاومت به دشمن صهیونیستی داده بود که به شهادت شماری از مبارزان و فرماندهان مقاومت منجر شده بود، در شهر نابلس اعدام کرد.

لینک کوتاه:

کپی شد