شنبه 21/سپتامبر/2024

انتقال اسیر فلسطینی مبتلا به سرطان به بیمارستان

دوشنبه 22-می-2023

هیئت امور اسرا و آزادگان اعلام کرد که سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه به طور ناگهانی اسیر ولید دقه را به بیمارستان اسرائیلی “آساور هروویه” انتقال داده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این اسیر 60 ساله فلسطینی به سرطان مبتلاست و از مدت‌ها پیش وضعیت وخیمی دارد اما با این حال رژیم صهیونیستی حاضر به آزادی او نیست.
هیئت مذکور خواستار تحرک و مداخله فوری سازمان بهداشت جهانی برای نجات جان این اسیر فلسطینی و دیگر اسرای بیماری شد که هر لحظه در زندان‌های اسرائیلی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.
این هیئت تاکید کرد که اسرای بیمار فلسطینی قرار است دست به اقداماتی مبارزاتی بزنند و در همین راستا اسیر ولید و عاصف قرار است وعده های غذایی را پس داده و حتی دارو مصرف نکنند تا اینکه سازمان زندان های صهیونیستی با ملاقات آنان با خانواده هایشان موافقت کند.
لازم به ذکر است که شمار اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به حدود 4900 رسیده که 32 نفر از آنان زن و دختر و 170 نفر نیز کودک هستند.
700 نفر از اسرای فلسطینی در زندان های اسرائیلی از بیماری های مختلف رنج می برند و 24 نفر از آنان به بیماری مهلک سرطان مبتلا هستند.

لینک کوتاه:

کپی شد