جمعه 20/سپتامبر/2024

آمادگی نظامی رژیم صهیونیستی از ترس اقدامات احتمالی ایران

پنج‌شنبه 25-می-2023

روزنامه صهیونیستی اسرائیل هایوم از نوعی آمادگی در ساختار سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی در پی تبادل برخی اظهارات میان این رژیم و ایران در مورد احتمال وخامت اوضاع نظامی خبر داده و افزود مسئولان بلندپایه ارتش رژیم اشغالگر اخیراً مذاکراتی محرمانه در خصوص احتمال وخامت اوضاع امنیتی داشته‌اند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین یک مقام عالی رتبه سیاسی رژیم صهیونیستی به این روزنامه اعلام کرد هم اکنون تغییری در شرایط مشاهده نمی‌شود اما اظهارات علنی فرمانده ارتش در کنفرانس هرتزلیا سبب پدید آمدن این احساس شده که گویی وضعیت وخیم است.
اسرائیل هایوم ادامه داد مسئولان ارتش رژیم صهیونیستی و ساختار سیاسی در روزهای اخیر اظهاراتی تهدید آمیز علیه تهران و متحدان آن داشته‌اند که در پی افزایش سطح غنی سازی هسته‌ای انجام شده است.
بر اساس گزارش این روزنامه عبری زبان نخست وزیر، وزیر جنگ، رئیس ستاد ارتش، رئیس بخش اطلاعات ارتش و رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند این رژیم در صورت نیاز برای استفاده از نیروی نظامی آمادگی دارد.
اسرائیل هایوم ادامه داد اعضای کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در چند روز آینده تشکیل جلسه داده تا آنچه شرایط پیچیده در عرصه شمالی توصیف شده است را مورد بررسی قرار دهد.
این رسانه صهیونیستی تاکید کرد ارزیابی مسئولان امنیتی در سال‌های اخیر بیانگر آن است درگیری‌های آینده که هر زمان امکان وقوع دارند را می‌توان در یک عرصه محدود کرد. اما هم اکنون آنها برای درگیری در چند عرصه آماده می‌شوند زیرا فرض بر آن است که ایران برای به چالش کشیدن رژیم صهیونیستی در تمام عرصه‌ها تلاش خواهد کرد.
اسرائیل هایوم در پایان گزارش خود تاکید کرد به طور خلاصه رژیم صهیونیستی آغاز جنگی جدید را بسیار محتمل می‌داند.

لینک کوتاه:

کپی شد