شنبه 21/سپتامبر/2024

تخریب خانه اسلام فروخ پس درگیری با نیروهای مقاومت

پنج‌شنبه 8-ژوئن-2023

نیروهای اشغالگر صهیونیست صبح امروز پنجشنبه منزل خانواده اسلام فروخ اسیر فلسطینی واقع در منطقه قدیمی شهر رام الله را تخریب کردند و البته این اقدام پس از درگیری‌های مسلحانه جوانان فلسطینی با نیروهای صهیونیست انجام شد. 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین منزل خانواده فروخ که صبح امروز طی یک عملیات انفجاری تخریب شد یک آپارتمان مسکونی چند طبقه با مساحت 250 متر بود که پدر و 4 برادر و خواهر وی در آنجا سکونت داشتند. اشغالگران پیش از انجام این عملیات ساکنین این ساختمان که به خانواده فروخ تعلق داشت و همچنین همسایه‌های آن را تخلیه کردند. 
نیروهای صهیونیست برای نمایش قدرت خود دیوارهای داخلی و خارجی این خانه را تخریب کردند. 
اشغالگران ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته به منطقه قدیمی شهر رام الله یورش برده و منزل خانواده فروخ را محاصره کردند. 
شب گذشته در جریان این تجاوز نیروهای مقاومت با اشغالگران در چند منطقه از این شهر درگیر شدند که منجر به مجروحیت 4 شهروند فلسطینی با گلوله نظامیان صهیونیست گردید. 
در این درگیری‌ها اشغالگران همچنین به سمت نیروهای امدادی و خبرنگاران که برای پوشش تحولات در منطقه حاضر شده بودند تیراندازی کردند که مومن سمرین عکاس خبری از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت، علاوه بر آن ربیع المنیر دیگر عکاس خبری حاضر در صحنه مورد اصابت گلوله پلاستیکی قرار گرفته و دچار جراحت سطحی شد. 
لازم به ذکر است اسلام فروخ 27 دسامبر 2022 به اتهام اجرای عملیات بمب گذاری دو مرحله‌ای در یک ایستگاه اتوبوس در قدس اشغالی بازداشت شد که نتیجه آن هلاکت دو شهرک نشین و مجروحیت چند نفر بود.

لینک کوتاه:

کپی شد