جمعه 20/سپتامبر/2024

زخمی شدن 7 نظامی اسرائیلی در جنین در رویارویی با مقاومت

دوشنبه 19-ژوئن-2023

مبارزان مقاومت فلسطین امروز دوشنبه وارد رویارویی مسلحانه شدیدی با نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی شدند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در پی یورش صهیونیست ها به جنین، مبارزان مقاومت برای آنان کمین کرده و ضربه سختی به اشغالگران وارد کردند.
گردان‌های قسام ـ گردان جنین اعلام کرد که مبارزان قهرمان این گردان نیروهای اسرائیلی را در اردوگاه جنین در کمینی سخت گرفتار کردند و آن‌ها را با تعداد زیادی بمب هدف قرار داده سپس نیروهای اشغالگر را به گلوله بستند.
این گردان‌ها اعلام کرد که دشمن صهیونیستی اگر جرات دارد میزان حقیقی تلفات و خسارات نیروهای خود در اردوگاه جنین را اعلام کند.
منابع عبری زبان اعلام کردند که در حمله به جنین 7 نظامی اسرائیلی ـ 5 نظامی بر اثر انفجار بمب و دو نظامی بر اثر درگیری مسلحانه با مقاومت ـ زخمی شدند و به 5 الی 7 خودروی زرهی هم خسارت جدی وارد شده و از کار افتاده اند.
خبرنگار پایگاه خبری عبری زبان واللا در این باره تاکید کرد: ارتش “اسرائیل” با کمین امروز در جنین غافلگیر شد، این کمین شبیه کمین‌های حزب الله و حماس بود، بمب منفجر شده حدود 40 کیلو وزن داشته که موجب وارد آمدن خسارت به خودروی زرهی و زخمی شدن نظامیان اسرائیلی شده است. این بمب شبیه بمب‌های مورد استفاده در جنوب لبنان یا غزه است.

لینک کوتاه:

کپی شد