جمعه 20/سپتامبر/2024

حماس و جهاد اسلامی: مقاومت جنایت صهیونیست‌ها در ترمسعیا را پاسخ می‌دهد

چهارشنبه 21-ژوئن-2023

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی حمله جنایتکارانه امروز شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی به روستای ترمسعیا در شمال رام الله را به شدت محکوم کردند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این حمله جنایتکارانه جوانی فلسطینی به شهادت رسیده، 12 نفر دیگر زخمی شدند و ده‌ها خانه و خودروی فلسطینیان به آتش کشیده شد.
جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله شهرک‌نشینان به ترمسعیا جنایتی فجیع است اما هرگز نمی‌تواند موجب ترس و هراس ملت فلسطین شود و این جنایت با پایداری و مقاومت بیشتر پاسخ داده خواهد شد.
این جنبش تاکید کرد که حمله وحشیانه شهرک‌نشینان مسلح اسرائیلی به شهرها و روستاهای فلسطینی و ایجاد رعب و وحشت در بین غیرنظامیان از جمله در روستای ترمسعیا و به آتش کشیدن ده‌ها خودرو و خانه و زمین کشاورزی، اقدامی خطرناک و جنایتی فجیع است.
حماس تاکید کرد که جنایت شهرک نشینان اشغالگر یهودی با حمایت و تشویق مستقیم دولت جنایتکار صهیونیستی انجام می گیرد و تمامی پیامدهای این جنایات متوجه این رژیم است.
این جنبش بیان کرد که ملت فلسطین با تشدید مقاومت این جنایات را پاس خواهد داد.
طارق سلمی سخنگوی جهاد اسلامی هم عنوان کرد که آنچه در ترمسعیا اتفاق افتاد، جنایتی وحشیانه است که دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان اشغالگر بهای آن را پرداخت خواهند کرد و قطعا این جنایت از طرف مقاومت بی‌پاسخ نخواهد بود.
سلمی تصریح کرد که دشمن صهیونیستی از طریق این جنایات به دنبال سیطره بر اراضی فلسطینیان در کرانه باختری است.
وی عنوان کرد که سیاست ترور و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان اشغالگر هرگز معادلات موجود با مقاومت را تغییر نخواهد داد.
سلمی اظهار داشت که این جنایات با اقدام متقابل مقاومت مواجه خواهد شد.

لینک کوتاه:

کپی شد