جمعه 20/سپتامبر/2024

ترکیه از بازداشت 7 جاسوس موساد خبر داد

دوشنبه 3-جولای-2023

روزنامه صباح ترکیه امروز دوشنبه از یک عملیات اطلاعاتی موفق خبر داد که به بازداشت 7 جاسوس سازمان اسرائیلی موساد منجر شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه صباح که نزدیک به دولت ترکیه است، تمامی اطلاعات بدست آمده از این تیم جاسوسی و تصاویر آنان را، منتشر کرد. این جاسوسان برخی افراد عرب و ترک مقیم ترکیه هستند که از خارج دستور می گرفتند و توسط موساد دوره های آنلاین را گذرانده بودند.
روزنامه مذکور اشاره کرد که سرویس های اطلاعاتی ترکیه از طریق 10 تیم مختلف ضدجاسوسی در خاورمیانه، موفق به شناسایی این جاسوسان شدند که در حال جمع آوری اطلاعات از خارجی های مقیم ترکیه و نصب ردیاب روی خودروهای آنان و جاسوسی از آن ها بودند.
این جاسوسان همچنین برخی افراد را تحت تعقیب فیزیکی قرار می دادند و آنان را زیر نظر گرفته و در دیدارهای دوجانبه از آن ها عکس می گرفتند.
روزنامه صباح اشاره کرد که تیم های مبارزه با جاسوسی در وزارت اطلاعات ترکیه از ماه ها پیش این تیم های جاسوسی را به دقت تحت نظر داشتند.
اسامی جاسوسان موساد به این شرح اعلام شده است: احمد کورای اوزگورون، البیرن ارکوت، خالد نبهان، گزوان عموری، نزار سعد الدین، محمد موری و خالد نجم.
تمامی این افراد به جاسوسی برای موساد اعتراف کرده اند.
روزنامه مذکور تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از طریق تشکیل تیم های جاسوسی مختلف درصدد اجرای عملیات از راه دور از تل آویو است تا از این طریق اطلاعات مهمی را در مورد برخی اشخاص جمع آوری کند.

لینک کوتاه:

کپی شد