شنبه 21/سپتامبر/2024

منابع اسرائیلی: عملیاتی دیگر در جنین ناگزیر است

چهارشنبه 26-جولای-2023

برخی منابع در نهادهای امنیتی اسرائیلی تاکید کردند که عملیات نظامی دیگری علیه اردوگاه جنین امری ناگزیر و حتمی است اما این عملیات جدید در حد و اندازه عملیات دو روزه اوایل ماه جاری نخواهد بود.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت به نقل از این منابع آورده است که این عملیات در صورتی که انجام گیرد، چند ساعته خواهد بود و هدف از آن نابودی زیرساخت‌های گروه‌های مقاومت در این اردوگاه خواهد بود.
نهادهای امنیتی اسرائیلی اذعان کردند که گروه‌های مقاومت در اردوگاه جنین در حال بازیابی توان خود و ساخت بمب‌های قدرتمند و کارگذاری آن در مناطق مختلف این اردوگاه هستند.
روزنامه مذکور اشاره کرد که به رغم تلاش‌های تشکیلات خودگردان برای سرکوب مقاومت در جنین و اردوگاه آن، ارتش رژیم صهیونیستی نمی‌تواند در خصوص مسائل امنیتی صرفا به این تشکیلات اعتماد کند.
مسئولان امنیتی اسرائیلی گفته‌اند که تلاش بر این است که به اقدامات تشکیلات خودگردان جهت تحت کنترل گرفتن اوضاع در اردوگاه جنین لطمه‌ای وارد نشود چرا که این به نفع “اسرائیل” است.
مسئولان امنیتی اسرائیلی تاکید کردند که با یک عملیات نمی‌توان مقاومت را در جنین نابود کرد و چاره این است که هر از گاهی عملیاتی علیه این منطقه با هدف نابودی زیرساخت‌های مقاومت و ناکام گذاشتن تلاش‌ها برای بازیابی مجدد این زیرساخت‌ها صورت گیرد و زمان اینکه ارتش دست به چنین اقدامی بزند، نزدیک شده است.

لینک کوتاه:

کپی شد