شنبه 21/سپتامبر/2024

افزایش معترضین به طرح اصلاحات قضایی در نیروی هوایی رژیم صهیونیستی

پنج‌شنبه 27-جولای-2023

منابع عبری زبان از افزایش معترضین به طرح اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو در میان پرسنل ذخیره نیروی هوایی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که تعداد پرسنل ذخیره معترض به این طرح در نیروی هوایی به 830 نفر افزایش یافته که 260 نفر از آنان خلبان هستند.
این شبکه افزود که در 24 ساعت گذشته 120 نفر دیگر از پرسنل نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به فرماندهان خود اعلام کردند که در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی، حاضر به ادامه خدمت نیستند.
طی روزهای گذشته صدها نفر از سربازان و افسران نیروی هوایی از جمله ده‌ها خلبان نیروهای ذخیره از توقف خدمت نظامی در اعتراض به طرح کاهش اختیارات دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از یکی از سخنگویان ارتش اعلام کرده که امتناع نیروها از خدمت نظامی در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی، کارآیی و توانمندی ارتش را به خطر انداخته است.
در همین راستا، روزنامه عبری زبان هاآرتص نیز تاکید کرد که پس از تصویب لایحه “لغو برهان معقولیت” و کاهش اختیارات دیوان عالی، “اسرائیل” در آستانه نابودی و فروپاشی قرار گرفته است.

لینک کوتاه:

کپی شد