جمعه 20/سپتامبر/2024

ابومازن خواستار افزایش محدودیت‌ها علیه اردوگاه بلاطه شد

پنج‌شنبه 3-آگوست-2023

یک روزنامه عبری زبان اعلام کرد: ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از نهادهای امنیتی زیر مجموعه خود خواسته اردوگاه بلاطه در شرق نابلس را بیش از پیش زیر نظر داشته تا از تبدیل شدن آن به اردوگاه جنین جلوگیری شود.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین یک مقام مسئول در رام الله به این روزنامه صهیونیستی اعلام کرد ابومازن از نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان خواسته کنترل اردوگاه بلاطه را افزایش دهند تا این منطقه به اردوگاه جنین دوم تبدیل نشود.
روزنامه صهیونیستی اسرائیل هایوم امروز در گزارشی به درگیری‌های عصر روز گذشته میان نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان و افراد مسلح در ورودی اردوگاه بلاطه پرداخت.
این روزنامه تاکید کرد: درگیری با نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در این اردوگاه پس از آن اتفاق افتاد که عناصر امنیتی با بولدوزر به این اردوگاه حمله کرده تا موانع آهنی و سنگی ایجاد شده توسط افراد مسلح فلسطینی در ورودی این اردوگاه را از میان بردارند.
اسرائیل هایوم افزود: این موانع که توسط نیروهای مقاومت ایجاد شده ورود نیروهای ارتش اسرائیل به این منطقه و اجرای عملیات‌های امنیتی را با مشکلاتی مواجه نموده است، چنانچه اخیراً چنین موانعی در ورودی اردوگاه‌های جنین و نور شمس در نزدیکی طولکرم نیز ایجاد شد.
این روزنامه عبری زبان به درگیری‌های شدید شب گذشته در جنین میان نیروهای امنیتی فلسطینی و عناصر مقاومت فلسطین اشاره کرده و افزود این درگیری‌ها پس از آن رخ داد که فعالین این منطقه خواستار آزادی افراد بازداشتی شدند که توسط نیروهای تشکیلات خودگردان فلسطین پس از عملیات ماه گذشته رژیم صهیونیستی در این اردوگاه دستگیر شدند.

لینک کوتاه:

کپی شد