یکشنبه 22/سپتامبر/2024

آماده‌باش مقاومت در غزه و خارج در پی تهدیدات دشمن صهیونیستی

چهارشنبه 23-آگوست-2023

به دنبال تهدیدات دشمن صهیونیستی به ترور رهبران مقاومت، گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه و خارج به ویژه لبنان به حالت آماده‌باش کامل درآمده و تدابیر امنیتی شدید و بی‌سابقه‌ای را اتخاذ کرده‌اند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، برخی منابع در مقاومت فلسطین در گفتگو با العربی الجدید تاکید کردند که رهبران مقاومت تهدیدات دشمن صهیونیستی به ویژه پس از تشدید عملیات های مقاومتی در کرانه باختری را جدی گرفتند. رژیم صهیونیستی مسئولیت این عملیات ها را متوجه رهبران حماس و جهاد اسلامی در غزه و لبنان می داند.
هرچند مقاومت از مدتی قبل تدابیری امنیتی در غزه و لبنان اتخاذ کرده بود، اما در پی تهدیدات اخیر دشمن صهیونیستی این تدابیر را شدیدا افزایش داده است.
مقاومت طی پیام هایی به طرف های میانجی اعلام کرده که هرگونه جنایت و ترور از سوی دشمن صهیونیستی با پاسخی فراتر از حدتصور مواجه خواهد شد.
العربی الجدید اعلام کرد که گروه های مقاومت فلسطین به منظور آمادگی جهت هرگونه حمله و جنایت احتمالی دشمن صهیونیستی، پایگاه های اصلی خود را تخلیه کردند.
همزمان با تهدیدات دشمن صهیونیستی، طی روزهای اخیر انواع مختلف پهبادها و هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی گشت زنی در آسمان مناطق مختلف نوار غزه به منظور جمع آوری اطلاعات و تازه سازی بانک اهداف خود را آغاز کردند. طی ساعات گذشته پرواز این هواپیماها در آسمان نوار غزه قابل ملاحظه تر بوده است که این نشان می دهد رژیم اشغالگر ممکن است خود را برای حمله ای غافلگیر کننده آماده کند.
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی روز گذشته به منظور برآورد اوضاع جاری جلسه ای اضطراری برگزار کرد که به گفته منابع اسرائیلی، پس از این جلسه برای اتخاذ هرگونه تصمیمی علیه غزه و گروه های مقاومت چراغ سبز نشان داده شده است.
شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که پس از این جلسه، قرار شده در زمان و مکان مناسب به عاملان اصلی عملیات های مقاومتی در کرانه باختری که تحت هدایت و رهبری ایران و حماس هستند، ضربه وارد شود.

لینک کوتاه:

کپی شد