جمعه 20/سپتامبر/2024

العاروری: ترسی از تهدیدات رژیم اشغالگر نداریم

جمعه 25-آگوست-2023

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد:  هرگز ترس و هراسی از تهدیدات دشمن صهیونیستی نداریم، ما صاحب حقیم و مقاومت گزینه ماست.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در گفتگو با شبکه ماهواره‌ای الاقصی در واکنش به تهدیدات رژیم اشغالگر صهیونیستی در رابطه با ترور رهبران مقاومت تصریح کرد که از شهادت استقبال می‌کنیم همانند همه کسانی که قبلا به شهادت رسیدند.
وی گفت: ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و ملت فلسطین هیچ وقت با واژه تسلیم شدن آشنا نبوده است.
صالح العاروری خاطر نشان کرد: قضیه فلسطین یکی از اصول ثابت و جزو مقدسات امت اسلامی و عربی است.
وی افزود: دفاع از ملت و مقدسات فلسطین اتهام نیست، بلکه مایه افتخار است و اقدامات رژیم صهیونیستی است که ملت ما را به سمت مقاومت کشانده است.
العاروری بیان کرد: ملت فلسطین همیشه آماده مقاومت در برابر رژیم اشغالگر و دفاع از سرزمین و مقدسات خود است.
وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: مقاومت در کرانه باختری در شرایطی بی‌سابقه در حال ارتقا است. ما امروز وارد نبرد آزادسازی مسجد الاقصی شدیم و همه مسلمانان، عرب‌ها و فلسطینی‌ها باید در این نبرد سهیم باشند.
نایب رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: به دشمن اشغالگر اعلام می‌کنیم که هرگونه رویارویی گسترده با محور مقاومت و در راس آن ملت فلسطین شکستی بزرگ را بر این رژیم تحمیل خواهد کرد.
صالح العاروری تصریح کرد: باید شهرک‌نشین اشغالگری که به فلسطینیان حمله می‌کند، به هلاکت برسد و با نظامیانی هم که از آنان حمایت می‌کنند، باید مبارزه کرد.
وی گفت که برای مقابله با هرگونه تجاوز و جنایت اشغالگران صهیونیست علیه ملت فلسطین گزینه‌هایی مناسب در اختیار داریم.
وی در ادامه این مصاحبه گفت که جنبش فتح بخشی جدایی‌ناپذیر از ملت فلسطین است و تاریخی درخشان در زمینه مقاومت دارد و هزاران شهید را تقدیم کرده است.
العاروری تاکید کرد که برخی طرف‌ها در سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان همکاری با دشمن صهیونیستی را بر خدمت به ملت فلسطین ترجیح می‌دهند. این طرف‌ها هیچ ارتباطی به جنبش فتح ندارند.
وی گفت: در زندان‌های این سرویس‌ها حتی برخی اعضای جنبش فتح و اعضای دیگر گروه‌های فلسطینی هم بازداشت هستند.
معاون اسماعیل هنیه بیان کرد که دشمن صهیونیستی تلاش می‌کند ملت فلسطین را از تاریخ، سرزمین، حال و آینده و مقدسات خود دور و جدا کند اما ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و از اصول خود کوتاه نمی‌آییم.
صالح العاروی تاکید کرد که دولت اشغالگر صهیونیستی می‌خواهد ما یا بنده و زیردست آن باشیم یا اینکه ما را ریشه‌کن کند اما ما بالاخره اشغالگران را ریشه‌کن کرده و آن‌ها نیز همانند دیگر اشغالگران و استعمارگران رو به زوال و نابودی خواهند رفت و ملت فلسطین باقی خواهد بود.
وی افزود: مقاومت ملت فلسطین از آغاز اشغال این سرزمین شروع شده و در این مسیر فراز و نشیب‌هایی داشته است.
العاروری در خصوص تهدیدات دشمن صهیونیستی گفت که یک روز لیبرمن وزیر جنگ بود و ادعا می‌کرد که اسماعیل هنیه را ترور و نابود خواهد کرد اما اکنون در زباله‌دان تاریخ قرار دارد و اسماعیل هنیه نیز همچنان در حال خدمت به ملت و قضیه فلسطین است. اشغالگران همچنین می‌خواستند محمد ضیف فرمانده کل قسام را ترور کنند اما به یاری خداوند ضیف پیروزمند وارد قدس خواهد شد و اشغالگران از صفحه تاریخ محو خواهند شد.
العاروری خاطر نشان کرد: بجای عضویت هزار جوان در مقاومت، باید صدهزار جوان به مقاومت ملحق شوند و در آن صورت است که اشغالگران شکست خورده و نابودی خواهند شد.
وی تصریح کرد که زندگی در کرانه باختری برای اسموتریچ و بن غفیر ممنوع است، این سرزمین ماست و شهرک‌سازی در کرانه باختری غیرقابل قبول است. دشمن اشغالگر توان تحمل ضربات مقاومت را ندارد.
صالح العاروری اظهار داشت که هرگونه تعدی و تجاوز علیه مسجد الاقصی اوضاع را به سمت جنگی منطقه‌ای پیش خواهد برد و طرح‌های اسموتریچ برای ریشه‌کن کردن ملت فلسطین جنگی منطقه‌ای به دنبال خواهد داشت.
وی بیان کرد: اکنون مقاومت در الخلیل به دشمن ضربه می‌زند و اشغالگران مجددا در جنوب گرد آمده‌اند، بنابراین باید در سرتاسر کرانه باختری به صهیونیست‌ها ضربه بزنیم تا بدانند که طرح و برنامه‌های آنان به شکست خواهد کشید.
العاروری همچنین تصریح کرد که در صورتی که دولت رژیم اشغالگر به طرح‌ها و برنامه‌های خود ادامه دهد، کل منطقه شاهد جنگی فراگیر خواهد بود و ما اطمینان داریم که در صورت وقوع چنین جنگی، شکستی بزرگ به دشمن صهیونیستی تحمیل خواهد شد.

لینک کوتاه:

کپی شد