جمعه 20/سپتامبر/2024

رژیم صهیونیستی همچنان گذرگاه بیت حانون را بسته نگه می‌دارد

سه‌شنبه 19-سپتامبر-2023

رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه اعلام کرد که گذرگاه بیت حانون “ایرز” در نوار غزه همچنان بسته خواهد بود و فعلا کارگران فلسطینی نمی‌توانند به اراضی اشغالی 1948 بروند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رسانه های عبری زبان، یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی تنش و درگیری های مرزی اخیر در شرق غزه، تصمیم به تعطیلی گذرگاه بیت حانون در روز سه شنبه گرفته است.
گذرگاه بیت حانون برای چندمین روز متوالی است که به روی فلسطینیان بسته شده است.
این در حالی است که روز گذشته خبرنگار شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که برآورد محافل اسرائیلی حاکی از آن است که در صورتی که فردا هم گذرگاه‌های نوار غزه بسته بماند، گروه‌های مقاومت درصدد شلیک راکت به سمت اراضی اشغالی خواهند بود.
از سوی دیگر، پایگاه خبری عبری زبان والا تاکید کرد که برآوردهای ارتش رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که یکی از دلایل تنش و درگیری‌های نوار مرزی غزه، تمایل حماس برای افزایش تعداد کارگران فلسطینی در اراضی اشغالی است که نهادهای امنیتی اسرائیلی در مرحله کنونی با این مسئله مخالف هستند.
در تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت تظاهرات کنندگان فلسطینی در شرق غزه طی روزهای اخیر شماری از فلسطینیان زخمی شدند.

لینک کوتاه:

کپی شد