سه شنبه 24/سپتامبر/2024

ارتش خود را برای احتمال تشدید تنش با غزه آماده می‌کند

شنبه 23-سپتامبر-2023

شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای احتمال تشدید تنش با نوار غزه و حملات راکتی در پی حوادث اخیر در نواحی مرزی شرق غزه آماده می‌کند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این شبکه افزود که ارتش روز گذشته پس از ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی و تیراندازی به سمت نظامیان این رژیم، 3 پایگاه حماس را در نزدیکی نوار مرزی غزه هدف حمله قرار داد.
منبع مذکور تاکید کرد که در نتیجه ارسال بالن‌های آتش‌زا و انفجار نارنجک‌های دست‌ساز، آتش‌سوزی‌هایی در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه اتفاق افتاد و این اتفاقات همزمان با سخنرانی بنامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل انجام گرفت.
در همین حال، پایگاه خبری عبری زبان والا نیز تاکید کرد که ارتش به هر شیوه‌ای تلاش می‌کرد تا حقیقت آتش‌سوزی‌ها در اطراف شهرک‌های صهیونیستی را مخفی نگه دارد اما سازمان آتش‌نشانی همه چیز را برملا کرده و اعلام کرد که علت آتش‌سوزی‌ها بالن‌های آتش‌زای ساکنان غزه بوده است.
منبع مذکور تصریح کرد که این مسئله ارتش را در وضعیت سخت و دشواری قرار داد و در نهایت دستور بمباران اهدافی در نوار غزه صادر شد.

لینک کوتاه:

کپی شد