جمعه 20/سپتامبر/2024

نشست هم اندیشی علمای مالزی برای دفاع مسجد مبارک الاقصی

جمعه 29-سپتامبر-2023

بنیاد حمایت از بیت المقدس در مالزیا امروز جمعه نشست هم اندیشی را با حضور علما و مبلغان مالزی برگزار کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، به دنبال این نشست یک کنفرانس مطبوعاتی برپا شد، این کنفرانس همزمان با پویش “ندای علمای امت برای مقابله با تجاوزات اسرائیل علیه مسجد مبارک الاقصی” در تعدادی از کشورها تقارن یافت که هدف از آن اعلام موضع علما و حمایت از پاسداران مسجدالاقصی است. 
در این نشست دکتر عبداللطیف ابراهیم به نمایندگی از شورای مشورتی سازمان های اسلامی مالزی، شیخ محمد لقمان رضوان رئیس سازمان بیدولی انسان، شیخ داتو سیری احمد اوانگ رئیس ائتلاف جهانی مساجد برای دفاع از مسجد الاقصی شرکت کردند.
این چهره های دینی ضمن اعلام مخالفت با تجاوزات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان یهود علیه مسجدالاقصی، تمامی این جنایات را محکوم کردند. 
دکتر شریف ابوشماله رئیس بنیاد حمایت از قدس در مالزی یورش های مکرر نظامیان و شهرک نشینان به مسجدالاقصی و شیپور زنی آنان در ای مکان مقدس را اقدامی خطرناک خواند و خواستار هوشیاری و بیداری دایم فلسطینیان و موضع گیری جدی آنان در برابر این تجاوزات شد.
شرکت کنندگان در این نشست ضمن تمجید از حضور دائمی فلسطینیان در مسجد مبارک الاقصی بر حمایت خود از برادران پایدار و مبارز خود در مسجدالاقصی و بیت المقدس تاکید کردند.
شرکت کنندگان در این کنفرانس از دولت مالزی و دولت های جهان عربی و اسلامی خواستند تا رژیم صهیونیستی را بایکوت کنند و برای دفاع از مسجدالاقصی دست به اقدامات جدی و قاطع بزنند.

لینک کوتاه:

کپی شد