دوشنبه 23/سپتامبر/2024

شهادت دو جوان فلسطینی با گلوله نظامیان صهیونیست

پنج‌شنبه 5-اکتبر-2023

صبح امروز پنجشنبه دو جوان فلسطینی در درگیری‌های مسلحانه در نزدیکی منطقه شوفه در استان طولکرم به شهادت رسیده و علاوه بر آن در درگیری‌های این منطقه 5 نفر از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی نیز زخمی شدند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین کمیته امور مدنی وزارت بهداشت فلسطین در اطلاعیه‌ای از شهادت دو جوان فلسطینی در نزدیکی طولکرم به نام‌های عبدالرحمن فارس محمد عطا 23 ساله و حذیفه عدنان محمد فارس 27 ساله خبر داد.
این دو جوان فلسطینی با گلوله نظامیان اشغالگر در شوفه واقع در جنوب طولکرم مجروح شده اما صهیونیست‌ها اجازه دسترسی خودروهای امدادی به محل حادثه و ارائه خدمات پزشکی به آنها را نداده که در نهایت به شهادت آنها منتهی شد.
نیروهای صهیونیست در این حادثه به شدت یک خودروی فلسطینی را مورد اصابت تیراندازی قرار داده که دو جوان داخل آن به شهادت رسیدند.
لازم به ذکر است شب گذشته و بامداد امروز شهر نابلس، اطراف شهر طولکرم و اطراف اردوگاه بلاطه شاهد حمله نیروهای اشغالگر و درگیری مسلحانه میان آنها و جوانان فلسطینی و نیروهای مقاومت بودند.
منابع عبری زبان در تشریح این حادثه اعلام کردند دو مرد جوان در نزدیکی شهرک «افنی حیفتس» به سمت یک شهرک نشین تیراندازی کرده و پس تعقیب آنها در ورودی منطقه شوفه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شدند.
تال لیو رام خبرنگار نظامی روزنامه معاریو اعلام کرد: نیروهای ارتش یک خوردو که از آن به یک شهرک نشین تیراندازی شده بود را تعقیب کرده و سرنشینان آن را در همان خوردو به قتل رساندند.
از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد در حادثه امنیتی رخ داده در طولکرم 5 نظامی یگان مستعربین مجروح شدند که جراحت 4 نفر از آنها متوسط و خطرناک است.

لینک کوتاه:

کپی شد